Prekių pristatymas, garantinis aptarnavimas ir grąžinimas
1. Prekių pristatymas
- Prekes Jūsų pasirinktu adresu gali pristatyti kurjeriai visoje Lietuvoje. Pristatymo kaina nurodyta
prie prekės (netaikoma pristatant į Neringą). Daugumos prekių pristatymo terminas 1-7 d.d. - SVARBU! Kurjeriui pristačius prekę, būtina atidžiai patikrinti prekės įpakavimą. Pastebėjus prekės
pakuotės, apsauginės plėvelės ar lipduko pažeidimus bei prekių kiekio ar svorio neatitikimus, būtina
juos pažymėti kurjerio važtaraštyje arba atsisakyti priimti siunta. Priėmus prekes ir pasirašius
važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta buvo pristatyta tvarkingai.
- Garantija
- Garantijos laikotarpis nurodytas ant originalaus prekės garantinio talono.
- Garantijos galiojimo laikotarpiu sugedusią prekę nemokamai paimsime iš Jūsų ir po garantinio
aptanavimo grąžinsime atgal (Netaikoma Neringoje). Būtinos sąlygos: prekė privalo turėti originalią
pakuotę skirtą transportavimui, prekė negali sverti daugiau negu 30 kg. Prekei sveriant daugiau nei
30kg, pirkėjas ją turi pristatyti į garantinį servisą, jeigu su pardavėju nesutarta kitaip. - Už prekės siuntimą ir jos kokybišką paruošimą transportavimui į garantinį servisą visuomet
atsakingas prekės siuntėjas arba jos savininkas.
- Apmokėjimas
Už prekes galite atsiskaityti šiais būdais:
- Bankiniu pavedimu
- Grynaisiais kurjeriui pristačius prekę
- Kokybiškų prekių grąžinimas
Pastaba! Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu ją grąžinant, apmoka Pirkėjas;
4.1 Kokius dokumentus pirkėjas turi pateikti pardavėjui, norėdamas pakeisti ar grąžinti
prekę?
Norėdamas pakeisti ar grąžinti prekę, pirkėjas pardavėjui pateikia rašytinį prašymą, kuriame nurodo
priežastį (prekės trūkumą ar kt. priežastį) ir vieną pasirinktą reikalavimą. Prie prašymo pridedamas
kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio
pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas
kokybės garantijos terminas).
4.2 Kur prekės keičiamos ar grąžinamos?
Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje.
4.3 Ką daryti, kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės?
Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus
pateikti pardavėjui raštu. Vartotojas privalo kreiptis į pardavėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo
tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą.
Pardavėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo
reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti
įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą
rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jeigu pardavėjas netenkina vartotojo reikalavimų arba juos
tenkina iš dalies, arba nepateikia atsakymo per 14 dienų, kiekvienas vartotojas turi teisę kreiptis į
Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl prekių kokybės įvertinimo ir ginčo išnagrinėjimo.
Atkreiptinas dėmesys, jog Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai teikiamas vartotojo
prašymas turi atitikti Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 23 straipsnio 3 dalyje nustatytus
reikalavimus. Pažymėtina, jog pagal minėtą nuostatą, be kita ko, prie prašymo privaloma pateikti
pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo į vartotojo kreipimąsi kopiją, o jeigu pardavėjo ar paslaugų
teikėjo atsakymas per 14 dienų negautas, – vartotojo kreipimosi į pardavėją kopiją.
4.4 Ar galima reikalauti, kad prekė būtų pakeista ar kitaip ginami teisėti vartotojo interesai, jei
pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą
ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento?
Jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir
pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo
reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus.
4.5 Ar galima reikalauti pakeisti kokybišką, tačiau, nepatinkantį daiktą ?
Kokybišką, tačiau nepatinkantį daiktą galima reikalauti pakeisti, jeigu daiktas nebuvo naudojamas,
nesugadintas ir nepraradęs prekinės išvaizdos. Pirkėjas per 14 dienų nuo daikto pardavimo jam
dienos, turėdamas įrodymus, kad daiktą pirko iš to pardavėjo, turi teisę pareikalauti pakeisti
nusipirktą daiktą analogišku, kitos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktu.
Jei pardavėjas neturi pakeisti tinkamos prekės, pirkėjas per 14 dienų turi teisę grąžinti prekę
pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
4.6 Kokių prekių pirkėjas negali reikalauti pakeisti, jei pirkėjui nepatinka jų forma, spalva ar
komplektiškumas?
Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba
grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:
tabaką ir tabako gaminius, parfumerijos ir kosmetikos preparatus, fotografijos ir kinematografijos
prekes, spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius, audinius, kilimines
grindų dangas, išskyrus kilimus ir kilimėlius, apatinius drabužius, kūdikių drabužėlius, pėdkelnes,
kojines, puskojines, liemenėles, juosmenis, korsetus, perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus
bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją, mašinas ir mechaninius įrenginius, elektros mašinas ir
įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus,
antžeminio transporto priemones, laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius, optikos, fotografijos,
kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus, laikrodžius,
muzikos instrumentus, ginklus ir šaudmenis, baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus, žaislus,
žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.